| Aktuality | Spolupráce | Nápověda | Firma | Kontakt | | £ | | | Kr.
   
zaregistrovat   Zapomenuté heslo
Uživatelské jméno:: Heslo:    
NOVINKY A AKCE
PRINTSHOP
STANDARDNÍ TISK
ETIKETY, 3D SAMOLEPKY
PLOTROVÉ ŘEZÁNÍ
TISK + OŘEZ
REKLAMNÍ PŘEDMĚTY
VZORKY A VZORNÍKY

Aktuality

 

      Soubor s daty                     Vzor tiskoviny s jedním záznamem





Typy personalizace
Příprava databáze
a) Variabilní text – proměnné údaje jako jméno, příjmení, kontaktní údaje na základě připravené databáze (viz Jak připravit databázi).
b) Variabilní číslování – proměnné číselné údaje na základě určené číselné řady „x až y“, např. 0001-1000 nebo s konkrétními čísly z databáze. Personalizace se nejčastěji používá pro číslování vstupenek, kupónů atd.
c) Variabilní čárový kód – personalizace ve formě proměnných čárových kódů. V kódech můžete použít textové a číselné proměnné v závislosti na zvoleném kódu (viz Průvodce kódy). Musíte připravit databázi nebo uvést číselnou řadu „x až y“.
d) Variabilní fotky – personalizace ve formě proměnných fotek, např. na jmenovkách, identifikačních kartách, průkazkách. Musíte připravit databázi a fotky v příslušném formátu (přesný popis najdete v souboru Příprava_Databáze.pdf)

Neručíme za pořadí tiskovin v nákladu.



Příprava souborů k personalizaci
Soubory k personalizaci musí obsahovat:
a) Soubor k tisku – návrh v PDF připravený v souladu se specifikací výrobku a s prázdným místem na proměnné údaje.
b) Šablona pro personalizaci – návrh v PDF ve stejném formátu jako soubor k tisku s ukázkou personalizace. Při přípravě grafického podkladu zvolte proměnnou s nejvíce znaky (např. nejdelší příjmení, adresa atd.) a přizpůsobte tomu styl a velikost písma, abyste měli jistotu, že se všechny proměnné vejdou do určeného prostoru.
c) Údaje k personalizaci – databáze, číselná řada „x až y“, typ čárového kódu včetně obsahu.
Upřednostňujeme tabulku v MS Excel (viz Příprava_Databáze.pdf); v případě jednoduchého, jednosloupcového obsahu databáze je také přípustný textový soubor.
d) Fotky – pokud chcete použít různé fotky.
e) Písma – připojte písmo určené k použití na personalizovaném obsahu.
UPOZORNĚNÍ – je možné, že s Vámi zvoleným písmem nebudou fungovat české znaky. Doporučujeme použít písmo typu True Type nebo sadu základních systémových fontů jako např. Arial, Times New Roman, Monotype Corsiva.

Využijte námi připravený detailní návod:

Jak připravit databázi k personalizaci
Průvodce čárovými kódy


Používáním těchto internetových stránek souhlasíte s Pravidly spolupráce, Zásadami ochrany osobních údajů i používáním souborů cookies.

Náš portál používá informace uložené pomocí souborů cookie nutné k obsluze internetového obchodu a vytváření statistik.
Použitím těchto stránek beze změny nastavení vašeho prohlížeče se tyto soubory budou ukládat na vašem koncovém zařízení.
Pamatujte, že toto nastavení můžete kdykoli změnit.